Loading...
Welcome to Anarcho-Punk.net community ! Please register or login to participate in the forums.   Ⓐ//Ⓔ

Nieuw distro-tje

Discussion in 'Muziek & Counter Culturen' started by Rathryn, Apr 4, 2010.

  1. Rathryn

    Rathryn Experienced Member Experienced member Forum Member


    853

    1

    0

    Oct 21, 2009
     
    Jongens en meisjes, dames en heren, binnenkort gaat het dan toch eindelijk gebeuren. Heb het nu wel lang genoeg geroepen dat ik er over zit te denken, maar mijn muziek-distributie-droom komt dan toch van de grond.
    Ik zal binnenkort beginnen met een single op vinyl (Sjolmord, hardcore uit Goes) en een CD (U.F.I. ook uit Goes, maar dan meer richting punk).
    Mochten jullie nog bands weten die wel mee zouden willen werken aan een bredere verspreiding van hun materiaal, of heb je zelf nog een hele zooi cd's, vinyl of bandjes liggen van je band? Laat het dan even weten.
    Het idee is om er een eerlijke prijs voor te vragen (dus als het even kan, onder een tientje) en ik hoef er zelf geen winst op te maken, als ik maar uit de kosten kom :D
     

  2. persona-non-grata

    persona-non-grata Experienced Member Experienced member Forum Member


    318

    0

    0

    Mar 9, 2010
     
    eywa tuig als persona non grata een demotje heeft gaan we je misschien wel ff misbruiken :p
     
  3. persona-non-grata

    persona-non-grata Experienced Member Experienced member Forum Member


    318

    0

    0

    Mar 9, 2010
     
    eywa tuig als persona non grata een demotje heeft gaan we je misschien wel ff misbruiken :p
     
  4. Rathryn

    Rathryn Experienced Member Experienced member Forum Member


    853

    1

    0

    Oct 21, 2009
     
    Als je maar niet te hardhandig te werk gaat dan :p, I bruise easily.
     
  5. Braam

    Braam Experienced Member Experienced member


    62

    0

    1

    Mar 28, 2010
     
    Super, als ik met me band of met me toekomstige bandje een demo heb dan kun je die ook wel verkopen.