Loading...
Welcome to Anarcho-Punk.net community ! Please register or login to participate in the forums.   Ⓐ//Ⓔ

Download ALL albums on this site from SoulSeek

Discussion in 'P2P and other download sites' started by Anarcho-Punk.net, Aug 22, 2009.

  1. Anarcho-Punk.net

    Anarcho-Punk.net Experienced Member Staff Member Uploader Admin Team Experienced member


    7,129

    87

    1,654

    Aug 7, 2009
    .  Canada
    ALL of the mp3 albums i have uploaded on this forum are also available on soulseek

    - Download last version of soulseek @ http://www.slsknet.org

    - Add username " WWW.ANARCHO-PUNK.NET " (all in capital letters, without quotes) to your userlist.

    - Browse my files and take what you want.


    If you are an active member on the forums you can request to be added to my userlist for priority download. BUT you must be sharing files on soulseek.

    Please share the files you download off me (and don't remove the tags). This will help us to spread the word about ANARCHO-PUNK.NET.


    Think about other peoples and don't download a lot of albums at same time. A maximum of 5 medium-sized albums at time would be reasonnable.

    The download speed is unlimited as well as the download slots, but peoples who abuse will be banned.
     

  2. mAquis

    mAquis Experienced Member Experienced member Forum Member


    112

    0

    2

    Aug 15, 2009
     
    TOUT les albums mp3 que j'ai uploadé sur le forum sont ausssi disponible sur soulseek :

    - Téléchargez la dernière version de soulsek chez http://www.slsknet.org (nicotine-plus sous linux)
    - Ajouter l'utilisateur "WWW.ANARCHO-PUNK.NET" à votre liste d'amis
    - Parcourez mes fichiers et prenez ce que vous voulez


    Si vous êtes actif sur le forum vous pouvez me demander de vous ajouter à ma liste d'amis pour être prioritaire dans les téléchargement, MAIS vous devez partager des fichiers sur soulseek.

    Partagez les fichiers que vous avez téléchargez dans ma liste (sans en avoit retiré les tags), cela aidera la diffusion d'ANARCHO-PUNK.NET

    Pensez aux autres et ne téléchargez pas simultanément un nombre important d'albums (un maximum de 5 album semblerait raisonnable)
    La bande passante et les slots sont illimités, mais les personnes qui en abuseront seront bannis.
     
Loading...